Total Views

不錯的選擇。番本日式放題!唔食對唔住自己~!

By Miss. Stella - 8/18/2014 12:40:00 上午

平時同 bf 食得太多譚仔, 吉野家...偶爾都會想食返好d!
早幾日黎到旺角番本試下呢家新開張的日式放題~
上網睇食評都有唔錯的評價, 所以就放心交抵$188 (另加一)去食啦!

去到門口已經見到勁多人等緊位~
reception姐姐忙到死哦~~~又冇得派籌~~~
見到佢嗌到死先叫到d人入去座~陰公! 
bf 醒目晨早book 左8:30 2位~ 
所以我地等左5分鐘左右就有位啦!!

店面很乾淨整潔~
店員態度都好好~ 一坐底就提我地記住記住要寫枱號同人數~
好啦~就睇下佢有咩食先~~~

我沒有加上$50試星級餐單~因為已經好夠食了!!!
我沒有加上$50試星級餐單~因為已經好夠食了!!!
 
甜品方面也有幾項選擇~ 以放題來說,我覺得算係幾好了!
甜品方面也有幾項選擇~ 以放題來說,我覺得算係幾好了!
 
沒想過會有梅酒喝~~~~ 呢度的梅酒好好飲! 可惜bf 唔飲~~~得我一個月下獨酌~~~>_<
沒想過會有梅酒喝~~~~ 呢度的梅酒好好飲! 可惜bf 唔飲~~~得我一個月下獨酌~~~>_<
 
呢個真係好香!好好食!!!
呢個真係好香!好好食!!!
 
做得不錯呀~很香口!
做得不錯呀~很香口!
 
不過不失~ 牛肉有汁但未算非常軟~
不過不失~ 牛肉有汁但未算非常軟~
 
一貫應有的前菜~ 有我最愛的豆腐! 好滑好有豆味!
一貫應有的前菜~ 有我最愛的豆腐! 好滑好有豆味!
 
身為雞翼怪的我倆,對呢個雞翼是失望的!又乾又唔熟>_<
身為雞翼怪的我倆,對呢個雞翼是失望的!又乾又唔熟>_<
 
帶子好香而且一d都唔硬~好有口感!味道調教得好好呢!
帶子好香而且一d都唔硬~好有口感!味道調教得好好呢!
 
3個字: 冇得輸~ 我地成碟食哂~一粒都冇剩!
3個字: 冇得輸~ 我地成碟食哂~一粒都冇剩!
 
XO醬未算炒得可口~ 但配菜好食!
XO醬未算炒得可口~ 但配菜好食!
 
好好食! 2款刺身都好香好正!三文魚仲係塊塊都好厚!我一個人食左1X 塊~ (今次咩都番本啦!)
好好食! 2款刺身都好香好正!三文魚仲係塊塊都好厚!我一個人食左1X 塊~ (今次咩都番本啦!)
 
以放題黎計~真係好抵! 而且佢冇呃數量!相信大家都知道走單,俾少份量絕對係放題、任食中經常出現!但番本真係同你跟到足!
我同bf 2個人雖然只坐細枱~但由於食物上傳速度快!收碟亦都好快,所以完全冇出現有野食冇位放的情況發生!

而且我眼見有唔少人係一大班人黎食~waiters 們係百忙中都會主動幫佢地影相!真係幾好!

唯一美中不足的係料理、燒物等美食上菜時唔係太熱~

下次一定會繼續食刺身!

  • Share:

You Might Also Like

0 意見